PORADNIA REHABILITACYJNA DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI WIEKU ROZWOJOWEGO.

 

 

 

Diagnoza i terapia prowadzona jest przez zespół specjalistów:

 

 • lek med Tomasz Gajewski                              lekarz rehabilitacji medycznej

 • lek med Krystyna Matecka-Ryngier               pediatra, psychiatra dziecięcy

 • mgr Agnieszka Wolna                                    oligofrenopedagog

 • mgr Magdalena Szymańska                            pedagog, neurologopeda

 • mgr Joanna Pluta                                           psycholog

 • mgr Michalina Pokorska                                 fizjoterapeuta, terapeuta metodą Vojty

 • mgr Grażyna Lachowicz-Wołoszyn               surdologopeda, terapeuta metodą Castillo Morales, terapeuta metodą psychostymulacji

 • mgr Anna Jankowska                                     fizjoterapeuta

 

 • mgr Emilia Szaja                                             fizjoterapeuta, terapeuta SI, terapeuta metodą Vojty, terapeuta metodą NDT Bobath

 

 • mgr Magdalena Małecka                                oligofrenopedagog

 

 • mgr Aleksandra Nowak                                 logopeda, oligofrenopedagog

 

 • mgr Małgorzata Buczyńska                            fizjoterapeuta, terapeuta metodą NDT Bobath

  • dr Daria Jodzis                                              neurologopeda, terapeuta SI, terapeuta metodą Castillo Morales



Przyjmujemy do diagnozy oraz terapii dzieci:

 

 

 • z wrodzonymi wadami rozwojowymi układu nerwowego (np. przepukliny oponowo - rdzeniowe, małogłowie, wrodzone wodogłowie);

 • z chorobami metabolicznymi układu nerwowego;

 • z zaburzeniami koordynacji ruchowej pochodzenia centralnego;

 • z zespołami mikrozaburzeń czynności mózgu (z wyłączeniem zespołów nadpobudliwości psychomotorycznej);

 • z zespołami wad genetycznych (np. zespół Downa);

 • z trwałymi dysfunkcjami aparatu ruchu (np. dziecięce porażenie mózgowe, miopatie, zaniki nerwowo-mięśniowe, następstwa chorób urazowych i zapalnych OUN);

 • z zaburzeniami integracji sensorycznej;

 • z nieprawidłowym rozwojem psychomotorycznym o ustalonej lub bez ustalonej etiologii;

 • z wrodzonymi wadami rozwojowymi wielu układów;



Rehabilitacja realizowana jest w formie indywidualnych, wielospecjalistycznych  zajęć w oparciu o indywidualny program terapii.
Zajęcia grupowe prowadzone są w formie logorytmiki, terapii muzyką.